Перестановка в промисловості кондиціонування повітря в Китаї: Gree «впав з трону» і пішов на третє місце, нове тисячоліття проти старого короля.

З наближенням кінця серпня індустрія кондиціювання повітря набула період аналізу результатів і підготовки до нового рефрижераторному сезону. У майбутньому падіння продажів кондиціонерів великих компаній-виробників приладів стане неминучою подією і конкуренція між гігантами не зупиниться. Тим не менш, колишній гігант кондиціювання Gree впав з трону і перейшов на третє місце, і народився новий король індустрії кондиціювання, це Midea Group.
Коли справа доходить до кондиціювання повітря багато людей, як і раніше, хочуть продукцію Gree Electric. Зрештою, Gree була в індустрії кондиціювання протягом багатьох років, «хороший кондиціонер Gree» став відомим рекламним гаслом. Незалежно від впливу бренду чи продажу кондиціонерів, у галузі завжди вистачає суперників, але ніхто не міг похитнути статусу Gree.
Тим не менш, ця ситуація тепер повністю змінилася, і MIDEA перевершила Gree, щоб стати новим королем галузі. Нещодавно відомі дослідницькі інститути оголосили останні статистичні дані щодо індустрії кондиціювання повітря. За даними, Gree посіла третє місце в онлайн-продажах у першій половині цього року, і її частка на ринку впала до 16%. На другому місці AUX з часткою ринку понад 22%.
Першою в галузі, природно, є група MIDEA, її частка на ринку становить понад 35%, перевищуючи двох великих гігантів у сфері кондиціювання повітря та MIDEA офіційно вступила на престол. Фактично, MIDEA не лише виявила свою силу на онлайн-ринку, а й досягла добрих результатів на офлайновому ринку. Можна сказати, що нова роздрібна стратегія MIDEA досягла успіху.

На попередньому фестивалі шопінгу 818 («чорна п’ятниця» за кондиціонерами всередині Китаю) Midea вдалося вибороти перше місце в області кондиціювання повітря з перевагою по всій країні. Далі йдуть решта великих компаній, таких як Gree і Haier, але перевага MIDEA швидко зростає.
На додаток до лідируючої частки на ринку кондиціонерів, виручка Midea Group перевершила конкурентів. Статистика показує, що виторг Midea Group у минулому 2018 році перевищив 260 млрд юанів, у той час як виручка основного конкурента Gree Group перевищила всього 200 млрд юанів і навіть поступилася Xiaomi. Проте велика різниця між Midea та Gree полягає в тому, що бізнес Midea більш збалансований за рахунок продажу всього спектру побутової техніки, а Gree більше залежить від бізнесу кондиціювання повітря.
У перемозі Midea є три ключові фактори, які можуть стати новим трендом індустрії. По-перше, останніми роками Midea активно увійшла до міст третього та четвертого рівнів і накопичила велику кількість користувачів регіональних ринків. По-друге, Midea значно покращила свої інновації та якість своєї продукції, і її з великим ентузіазмом купують споживачі. Нарешті, Midea зміцнила побудову бренду, вплив бренду Midea збільшився і став перевершувати конкурентів.
Короткий висновок: Оскільки Midea перевершила Gree і стала новим королем індустрії кондиціювання повітря, ця галузь відкриє новий раунд перестановок у майбутньому. Технічні інновації, імідж бренду, якість продукції та створення нових каналів збуту стануть ключовими чинниками, що впливають на майбутній ринок.

Ну і насамкінець – Gree розпродає 15% своїх акцій! У Жухаї оголошено розпродаж на 40 мільярдів юанів!

Увечері 2 вересня Gree Electric повідомила, що акціонер-контролер має намір домовитися про продаж частини акцій компанії. Протягом періоду публічної оферти загалом два потенційні покупці були представлені Групі Gree для передачі заявки на покупку, повністю оплачені відповідні договірні депозити. Потенційними покупцями Gree є: Інвестиційне партнерство Чжухай Мінцзюнь (товариство з обмеженою відповідальністю), Гью Хоуде Консорціум інвестиційних (Чжухай) партнерств (товариств з обмеженою відповідальністю), GENESIS FINANCIAL INVESTMENT COMPANY LIMITED.
Нещодавно Gree Electric оприлюднила результати піврічного звіту за 2019 рік. Згідно з звітом, у першому півріччі Gree Electric досягла операційного доходу (виручки) у розмірі 98,341 млрд юанів, що на 6,89% більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, загальний прибуток до податків склав 13,75 млрд юанів, збільшившись на 7, 37% у річному обчисленні, чистий прибуток після вирахування податків склав 13,393 млрд юанів. Річний приріст склав 6,03%, а прибуток на акцію склав 2,29 юаня.
Насправді показники Gree все ще хороші, але темпи зростання сповільнилися: у 2017 та 2018 роках виручка та прибуток Gree збільшився на 44,86% та 16,97% відповідно порівняно з 7,37% цього року.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *